Informacje dla Gości po dokonaniu rezerwacji

Ostatnia aktualizacja [31/03/2022]

Szanowni Państwo, w związku z dużą ilością rezerwacji pochodzących od partnerów którzy nie przesyłają pełnych informacji dotyczących naszych apartamentów, lokalizacji oraz ważnych szczegółów pobytu, poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt poprzez email: contact[at]wineapartments.pl 

1. Gości dokonujących rezerwacji na platformach innych niż popularne strony B2B (Booking.com, Airbnb) prosimy o wiadomość koniecznie przed przyjazdem. W większości takich rezerwacji dokonanych poprzez linie lotnicze (Easy Jet), Expedia,  Hays Travel oraz inne biura podróży, goście nie otrzymują pełnych informacji dotyczących ich pobytu co często prowadzi do dużych nieporozumień, co więcej o odwołaniu rezerwacji często nie jesteśmy informowani.

Aby ich uniknąć, prosimy o wiadomość email na adres contact[at]wineapartments.pl z imieniem i nazwiskiem rezerwującego oraz datą przyjazdu. Po otrzymaniu takiej wiadomości prześlemy wszystkie istotne informacje które pozwolą rozwiać wszelkie wątpliwości, wraz kodem dostępu do apartamentu, bez którego wejście nie będzie możliwe. 

2. Prosimy zwracać uwagę na godziny Państwa przylotu czy przyjazdu - Zameldowanie w naszych apartamentach jest możliwe od godziny 14:00. Na życzenie w przypadku jeśli jest to możliwe, zgadzamy się na wcześniejsze zameldowanie. Wymeldowanie jest możliwe do godziny 10:00.

3. Przypominamy że w celach Państwa bezpieczeństwa, wejście główne oraz korytarze są objęte monitoringiem całodobowym. 

4. Nie posiadamy miejsc parkingowych. Goście mogą parkować na naszej lub sąsiednich ulicach (obowiązują opłaty wg. miejskiego cennika  ok. 4 zł / h ) 

 5. Obecnie śniadania serwujemy w godzinach 10:00 - 12:00. Mając na uwadze że nie wszystkim naszym gościom te godziny mogą odpowiadać,  szczególnie w przypadku gdy rezerwacja została dokonana ze śniadaniami w cenie, możemy dokonać zwrotu kwoty lub zaproponować alternatywne rozwiązanie. 

6. W cenę wynajmu mieszkania nie wchodzi sprzątanie podczas pobytu ani wymiana ręczników czy pościeli. Istnieje możliwość wykonania tych usług po wcześniejszym kontakcie i uzgodnieniu ceny. 

7. Jako obiekt samoobsługowy, nie posiadamy recepcji! Kontakt z nami jest możliwy poprzez email: contact[at]wineapartments.pl   Winiarnia Wine Garage oraz Cluster Offices zlokalizowane w tej samej kamienicy nie są naszą recepcją! 

8. Serdecznie prosimy o zgłaszanie wszelkich uwag poprze kontakt email: contact[at]wineapartments.pl 

9. Prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem. (Regulamin) Starając się zapewnić Państwu bezpieczny i komfortowy pobyt, organizowanie wydarzeń, głośne puszczanie muzyki oraz palenie jest zakazane na terenie naszego budynku.  

10. Jeśli chcieliby Państwo pozostawić opinię lub sugestie serdecznie zapraszamy do wypełnienia krótkiej anonimowej ankiety, pozwoli nam to lepiej zrozumieć Państwa oczekiwania i wprowadzać odpowiednie zmiany.  > Ankieta Wine Apartments